SITUACIÓ COVID-19

Actualitzat el 10 de juny 2020

Introducció
Normativa aplicable
Guia de bones pràctiques
Preguntes freqüents

MESURES DE PREVENCIÓ I SEGURETAT
DAVANT L’ACTUAL SITUACIÓ SANITÀRIA

En PARK PLATJA BARA hem reforçat les mesures de seguretat i prevenció perquè pugui gaudir de l’aire lliure i de la naturalesa amb nosaltres. Apliquem la normativa establerta per les autoritats europees, espanyoles i catalanes, així com les recomanacions de l’Institut per a la qualitat Turística Espanyola, la federació Espanyola de Càmpings i de la Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre. Per l’altre costat, hem format un grup de treball entre direcció, gerència, caps d’àrea i els proveïdors de serveis mèdics, prevenció laboral i aliments per a donar seguiment a l’aplicació de normatives i protocols.

Atès que les mesures extraordinàries aplicades a restriccions i aforaments màxims en àrees comunes van variant, agraïm la seva comprensió davant qualsevol canvi que pugui sorgir. Els aforaments màxims en espais comuns i activitats, i l’obertura completa d’àrees ensostrades, serà gradual conforme avanci la normativa de les autoritats.

PARK PLATJA BARA està compromès amb els més necessitats en aquests moments d’emergència sanitària, i en la recerca d’estudis sobre el Covid-19: https://www.barapark.es/opciones2020.

Normativa aplicable i web’s d’interès

Guia de bones pràctiques

Hem preparat per a vosaltres aquest fullet amb consells molt útils per prendre en compte sobre una cultura de salut i sanitat..

Preguntes freqüents

Tornar a l’índex

Atenció al client i serveis

Davant qualsevol situació d’emergència els nostres clients hauran de telefonar-nos al tel. +34 977802701. Des de la nostra central es coordinaran les accions a realitzar, s’aplicaran els protocols d’atenció mèdica necessaris i es gestionarà l’avís als serveis externs.

Cada setmana es realitzen reunions amb els caps de cada àrea on es revisa i actualitza la correcta aplicació dels protocols, amb el propòsit d’evitar desviacions del pla de prevenció i seguretat. Els registres de neteja i desinfecció de cada punt de servei i àrees comunes es supervisen diàriament per cada cap d’àrea.

La primera acció és l’aïllament de la persona en l’àrea exclusiva per a això en el centre mèdic. Aquest espai compta amb telèfon mòbil, llitera i aigua. En el menor temps possible, es farà l´intervenció del personal del centre mèdic resident del Resort i prendrà les mesures pertinents segons el protocol de les autoritats sanitàries.

En totes les zones comunes, blocs de sanitaris, recepció i locals oberts.

Les àrees de supermercat, restaurants, bugaderia, manteniment i neteja ofereixen el servei a domicili. Els aliments de restaurants i els lliuraments de bugaderia tindran un segell que assegura el tancament dels productes.

En el cas que un client tingui símptomes, se li facilitarà un equip de protecció (guants, i mascareta).

Sí, però es recomana pagar amb targeta. Fins i tot, alguns punts de servei ofereixen ofertes si s’evita el pagament en efectiu.

Se seguirà una neteja periòdica de tots els punts de vendes. Demanem als clients responsabilitat i higiene en l’ús dels punts de servei, usant els hidrogels disponibles.

Estaran dotats de EPI’s (Equips de Protecció Individual) seguint les directrius sanitàries. El centre mèdic durà a terme el seguiment oportú per a la detecció de casos i prevenció. L’empresa Quirón Prevenció (https://www.quironprevencion.com/) ens assessora en l’aplicació del pla de contingència, avaluació d’emergències i normes de seguretat per al nostre equip de treballadors.

Treballem amb productes homologats i certificats per a l’eliminació del Covid-19. Els nostres proveïdors de manteniment estan certificats per a la desinfecció d’allotjaments i àrees comunes, si es detectés un cas.

Recepció & reserves

Sí. Encara que tenim planificada l’obertura gradual al complet d’aforament al llarg de la temporada de tots els espais del Resort, és molt possible que hi hagi restriccions per part de les autoritats. Per a les reserves de càmping, bungalow i Sèniors 60+ (excepte clients de temporada), oferim les següents opcions. Si reserva, canvia de dates o manté una reserva existent, hi han dues opcions. OPCIÓ 1: DESCOMPTE ACUMULABLE. Aplicarem un 5% de descompte a la seva reserva del 2020, acumulable a la resta de promocions i descomptes, pagant amb targeta de dèbit o crèdit a la Recepció. OPCIÓ 2: AJUDI’NS A AJUDAR. El 5% de la seva reserva serà donat als més necessitats i a la recerca de COVID-19, sense cost addicional per a vostè. Serà destinat a La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio (https://www.ccma.cat/tv3/marato/).

Per als clients de Temporada Primavera, si mantenen la seva reserva o tornen a reservar, els oferim amb les mateixes condicions de preu la possibilitat de gaudir tots els dies de la setmana bé sigui del 18 de juny al 19 de juliol o del 3 de juliol al 2 d’agost. Per a l’última opció, els clients que van ingressar la seva caravana al març hauran de retirar-la a tot tardar el 21 de juny. Els clients de Temporada Primavera, si ho desitgen, poden passar a les condicions especials de Temporada Completa. Per als clients de Temporada Completa, si mantenen la seva reserva o tornen a reservar, els oferim la possibilitat de descomptar del seu contracte els dies que no es van poder gaudir fins al 18 de juny.

Sí. Retornem el 100% del dipòsit per a cancel·lacions realitzades fins a 24 hores abans de la seva arribada, per a les famílies que van reservar abans del 24 d’abril. Per a les reserves fetes a partir de 25 d’abril, el període per a recuperar el dipòsit passa de 30 dies a 7 dies. Les famílies que van reservar i van fer el seu dipòsit abans del 24 d’abril, si no poden venir enguany, mantenim la seva reserva per a l’any 2021 amb els mateixos preus i condicions de 2020. (excepte clients de temporada)

Hem millorat el nostre sistema de reserva en línia i els protocols de check-in. Així i tot, i donada la situació, demanem als nostres clients comprensió davant possibles esperes, amb la condició d’assegurar la distància i les mesures de prevenció. Preguem al titular de la reserva, que sigui el qui faci el check- in i porti la documentació de totes les persones que gaudiran de la estancia al Resort. El personal de recepció i seguretat li indicarà com col·locar el control del vehicle.

Donada que la normativa vària constantment, en fer el check-in oferim instruccions i informació de bones pràctiques i els aforaments màxims i horaris d’ús de serveis.

No, per privacitat, en el cas de detectar símptomes, es notificarà al centre mèdic per al correcte tractament.

Preguem que totes les consultes i sol·licituds de serveis tant abans de la seva arribada com durant la seva estada es facin via telèfon (+34 977 802 701) o a través de la nostra web (https://www.barapark.es).

Els clients seran responsables de la col·locació de les seves polseres amb les indicacions del personal de recepció i seguretat.

Sí, se’ls aplicarà les mateixes mesures de check-in que a la resta de clients en l’aplicació del reglament.

  • Al taulell només podrà dirigir-se 1 persona per família. Aquesta persona és la que farà el registre de tota la unitat familiar. Haurà de portar tota la documentació i/o identificació necessària en fer el registre.
  • Hi haurà una mampara de metacrilat amb finestreta inferior que separa a la recepcionista del client.
  • La mampara es netejarà amb freqüència perquè pot deixar restes en la pantalla de protecció.
  • S’informarà el client dels protocols que hi ha en cada àrea dins de l’establiment i se li lliurarà una guia de bones pràctiques.

A més de totes les millores que hem fet per al 50è aniversari, posarem a la disposició de tots els clients la informació i les noves ofertes i serveis, atenent la situació i per a millorar la seva estada en el Resort:

Restaurant a domicili: Obrim el servei d’aliments, begudes i menús especials directe a la seva parcel·la o allotjament.

Entrada d’1 dia: Gaudi amb la seva família d’una parcel·la i de tots els serveis i instal·lacions del Resort.

La seva segona residència: oferta de TEMPORADA juliol o agost. Bé sigui en un dels nostres allotjaments o de càmping, gaudeix durant el mes de juliol o agost de tots els serveis i instal·lacions del Resort.

Packs familiars: Ofertes especials per a estades d’una setmana o entre setmana en càmping o allotjament, amb mitja pensió o  pensió completa a domicili.

Experimenti l’aire lliure: Hem preparat activitats d’animació i esports per a totes les edats que asseguren la distància social per a continuar gaudint del Resort i augmentar la seguretat i prevenció.

COVID FREE: Els equips de neteja, recepció, manteniment, restauració, seguretat, servei mèdic i animació estan aplicant les mesures necessàries perquè aquest any excepcional continuïn gaudint del Resort.

Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Àrees comunes – general

Es realitzarà una neteja constant i es prendran les mesures establertes de distanciament i higiene. Les àrees comunes (recepció, restaurants, piscines, miniclub, etc..) tindran fulles de registre on podrà verificar la periodicitat de la seva neteja i desinfecció.

És responsabilitat dels pares i mares o tutors vigilar el comportament dels seus fills, en aquests moments d’excepcionalitat fins que les autoritats competents rebaixin les fases d’alerta.

Totes les instal·lacions comptaran amb informació sobre les normes a seguir, capacitat màxima i instruccions de prevenció i seguretat.

Hi haurà cintes separadores i senyalització per a evitar aglomeracions i mantenir la distància de seguretat.

Hi haurà a la disposició dels clients gel desinfectant i la constant neteja de taulells en tots els punts de servei. En recepció i restaurants, hi haurà mampares de metacrilat per a assegurar la distància i minimitzar el contacte.

No, no podem assegurar la distància. En l’àrea de recreació oferim lloguer de bicicletes, cotxets i patinets elèctrics.

És molt important que segueixin les instruccions dels cartells informatius. Només els adults podran emplenar les seves ampolles d’aigua sense tocar directament el coll d’ampolla amb les aixetes.

Seguim les mesures sanitàries que marquen les autoritats, tant per a la manipulació de mercaderies i materials com de seguretat per al nostre personal.

Supermercat i souvenirs

Controlarem la distància social en les hores punta.

Sí, sempre que hi hagin existencies al mercat.

No podran provar-se la roba ja que no podem assegurar la seva constant desinfecció cada vegada que els clients ho hagin provat.

La nostra il·lusió és que al més aviat possible, sempre amb les indicacions de les autoritats sanitàries..

Només en els casos en els quals es comprovi que el producte estigui defectuós.

Seguim les mesures sanitàries que marquen les autoritats, tant per a la manipulació de mercaderies i materials com de seguretat per al nostre personal.

Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Acampada

És responsabilitat dels clients respectar els espais entre parcel·les i evitar en la mesura que sigui possible, sempre sota la seva pròpia responsabilitat, la visita a les parcel·les d’altres famílies.

Excepte casos excepcionals d’invalidesa o edat avançada, els clients són els únics responsables de la col·locació de les seves caravanes i tendes de campanya.

Neteja general

Les principals accions són les següents:

  • S’augmentarà la desinfecció d’àrees comunes i zones crítiques de contacte (poms portes, aixetes, etc.).
  • Hi haurà dotació de desinfectant de mans en zones comunes.
  • Els allotjaments disposaran de certificats sobre el procés de neteja i la seva correcta desinfecció.
  • Tot el personal de neteja estarà prèviament format per a l’adequada neteja i desinfecció per a poder oferir la major protecció a tots els clients.
Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Sanitaris

Durant el dia, hi haurà neteja i desinfecció constantment. Durant la nit, els clients hauran d’auto-desinfectar i per a això disposaran del material necessari.

El personal de neteja està format per a fer la correcta desinfecció i utilitzarem els productes virucides destinats per a això.

Sí que estaran obertes i se’ls aplicarà la neteja i desinfecció constant com a la resta del sanitari, però sempre aconsellem tenir la distància de seguretat entre clients. En la mesura que sigui possible, recomanem usar les piques de cada parcel·la.

Allotjaments

Se li acompanyarà fins a l’allotjament i se’ls explicarà el seu funcionament, però no entrarem a explicar-li el funcionament ja que els allotjaments han estat prèviament desinfectats abans de la nova ocupació i volem donar-li aquesta seguretat. Els allotjaments estaran tancats amb segell de desinfecció. Les claus de l’allotjament li seran lliurades desinfectades i en bossa segellada.

El personal que s’encarrega d’això, està preparat i format per a fer la neteja i desinfecció correcta.

Des de bugaderia s’està seguint el protocol segons estableix la normativa oficial pel que fa a temperatura, maquinària i productes de neteja.

A causa dels protocols de prevenció que ens ha facilitat el govern, tots els aires condicionats estaran a una temperatura d’entre 23 i 25°.

Netegem els filtres dels aires condicionats usant desinfectant homologat.

Complim amb totes les exigències de neteja. Així i tot, a petició del client, podem aplicar un tractament de xoc extra. Si us plau, consulti en recepció els preus de serveis complementaris.

Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Bugaderia

Sí, seguirem el protocol intern de desinfecció com en la resta de les àrees comunes.

La bugaderia està totalment preparada per a separar tota la roba i que no hi hagi encreuaments de contaminació. Les bosses de lliurament de la roba neta estaran segellades per a la seva tranquil·litat.

Piscines

Seguint les normes d’aforament, el personal de seguretat i socorristes controlaran l’accés a piscines. El servei serà intermitent perquè els equips de manteniment i neteja puguin entrar a les zones de piscines i realitzar les accions de desinfecció.

No perquè apliquem les més altes mesures de desinfecció per a l’eliminació de qualsevol contagi. Cada any es fa manteniment a fons de la maquinària de neteja i filtratge, i existeix el protocol diari de revisió i neteja.

Hem reduït el necessari el nombre d’hamaques per a assegurar el distanciament. El personal de neteja aplica la desinfecció constant de cadascuna d’elles.

Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Animació, àrees de jocs i esports

No, sempre que segueixi el protocol establert i mantingui la distància de seguretat i la higiene pertinent. L’equip d’animació comunicarà el aforament màxim per a cada tipus d’activitat.

Es farà una desinfecció prèvia del material i s’obligarà a la higiene de mans dels participants facilitant gel hidroalcohólic en els punts de servei.

Atès que és un espai tancat amb molts elements de desinfecció, el gimnàs romandrà tancat fins a un altre avís. L’equip d’animació ha desenvolupat moltes activitats d’esport a l’aire lliure, individuals i en grup i per a diferents edats, perquè vostè es mantingui en forma sense cap risc.

Tenir consciència de la situació i prendre les mesures d’higiene personal correctes per a ajudar-nos mútuament.

Deixant la separació establerta per nucli familiar. Els demanem que segueixin les indicacions de seguretat i d’animació per a assegurar la distància.

No, és preferible la rentada de mans constant i evitar tocar-se la cara.

Es podran realitzar sempre que se segueixi el protocol de seguretat.

Es distribuiran de manera correcta per a un bon ús de l’espai.

Sota la responsabilitat de cada persona, sabent que diàriament es desinfecten totes les zones comunes i esportives i que el personal només estarà durant l’horari d’animació. Els horaris i activitats estan disponibles en Recepció, Miniclub, Punts d’Informació i en la nostra web (https://barapark.es).

Aquesta és una activitat que ens encanta: que els clients participin en l’elaboració dels espectacles. Enguany, encara que ens pesi, no es permetrà donades les circumstàncies.

A causa de la limitació d’aforament i ser un espai tancat, anunciarem als punts d’informació els dies y horaris en què estarà obert.

Estarem dotats de EPI’s. En les activitats que considerem que hi ha el mínim risc es farà ús d’ells.

Hi haurà cartells sobre els aforaments màxims en cada àrea de servei. Cada persona ha de ser conscient d’un ús correcte de les instal·lacions i els pares ser responsables del que facin els seus fills.

Les activitats i espais d’animació per a nens no són espais de guarderia. Recordi els menors de 7 anys han d’estar sempre acompanyats d’un adult.

Sempre que se segueixin les mesures de seguretat i es faci un correcte ús d’elles.

Sí que podrà, ja que abans de cada ús hi ha sempre una desinfecció del material de la qual és responsable l’equip d’animació i l’equip de neteja.

Restaurants i serveis d´alimentació

Sí, sempre amb la distància social permesa i seguint les senyalitzacions marcades per a evitar aglomeracions.

Seguim les mesures sanitàries que marquen les autoritats, tant per el maneig de mercaderies i materials com de seguretat per el nostre personal.

Sí, sempre que no superi un màxim de 4 persones per taula. Hem habilitat serveis de reserva de terrasses per a grups de fins a 10 persones. Recordin que la normativa per a restaurants, bars i cafeteries canvia constantment, per la qual cosa els sol·licitem s’informin en recepció sobre els aforaments màxims.

La reserva de taules és opcional en el restaurant principal del Resort i en el restaurant de platja, però els convidem a fer-lo per a assegurar el seu lloc. En cap cas és obligatori reservar taula, però és preferible per a evitar cues i aglomeracions. Donades les restriccions, haurem de reduir l’aforament, per la qual cosa s’obriran torns d’accés i se l’informarà en l’entrada dels horaris d’accés.

Sí, tots els nostres locals compleixen la normativa vigent i es va actualitzant i adaptant a les noves normatives segons van informant les autoritats sanitàries. Tant el que fa respecte al nostre personal, com a la desinfecció de roba i materials, i la manipulació d’aliments i begudes, compleixen amb les normes.

SÍ, sempre hi haurà un punt de restauració per als nostres clients.

Sí, hi haurà un servei de lliurament gratuït als nostres clients. Els aliments sempre es lliuraran amb bosses tancades i amb segell de garantia.

Sí, se’ls aplicarà el protocol sanitari com a la resta de clients.

Les principals accions són:

  • Ús d’uniforme desinfectat.
  • Prohibit fumar.
  • Prohibit usar el mòbil.
  • Ús de guants i màscara en les nostres cuines.
  • Ús de guants i màscara dels nostres cambrers.
  • Desinfecció de recepció de comandes.
  • Respectar la distància de seguretat entre treballadors.
  • Esterilització de tot el material i atrezzo que s’utilitza en els nostres restaurants.
  • Individuals d’un sol ús coberts gots i tovallons.
  • Cada vegada que els treballadors usin el bany procediran a la seva desinfecció amb els productes de neteja pertinents.
  • Es prendrà la temperatura a tots els nostres empleats
Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Seguretat

El personal de seguretat serà l’encarregat de que es compleixin amb les normes establertes. Preguem a tots els clients complir amb els avisos del nostre personal. Agrairem ens notifiquin bé sigui en Recepció o al personal de seguretat si consideren que hi ha clients o treballadors que no compleixin amb les normes.

Servei mèdic

+34 977 802 701, centre de trucades del Resort. És molt important comunicar-se primer al Resort perquè tinguem avís de qualsevol situació i puguem dur a terme les accions necessàries conforme als protocols d’atenció mèdica i comunicació amb els serveis externs d’emergències.

Les principals accions són:

– El personal sempre atendrà els pacients amb màscara i serà d’obligat compliment l’ús de la màscara per part del client, ja que el desenvolupament de la nostra activitat no permet mantenir la distància de seguretat en necessitar palpar, curar, etc.

– Només es permetrà l’entrada del pacient sense acompanyant tret que aquest sigui menor o necessiti traductor.

-Abans d’entrar al centre mèdic el client haurà de desinfectar-se les mans amb gel hidroalcohólic

– Després de cada visita es netejarà amb un esprai desinfectant la cadira, TPV, objectes que hagi tocat el pacient.

-Se substituiran els termòmetres convencionals per termòmetres a distància.

-Si la legislació en el moment ho permet donarem la possibilitat als clients de realitzar test ràpids de COVID-19.

– L’ús de guants en el nostre cas ja és cosa implícita pel que serà com sempre.

– Els professionals tindran EPIS consistents en vestit bus, ulleres, pantalla i màscares FFP2 per si es detectés un cas de COVID19 i calgués tractar amb el. Arribat el moment sempre actuarem segons les premisses de Sanitat del moment.

– A més, instal·larem una pantalla protectora en les taules del metge per a protección durant el moment de presa de dades en l’ordinador.

– Es prioritzarà en la mesura que sigui possible el pagament amb TPV per a evitar la recollida de diners que és un dels objectes que més passa de mà en mà.

Tornar a l’índex
Tornar a l’índex

Spa

Siusplau, revisi dies i horaris en què està obert l’spa. Apliquem altes mesures de desinfecció per a l’eliminació de qualsevol possibilitat de contagi. Cada any es realitza un manteniment a fons de la maquinària de neteja i filtratge i existeix el protocol diari de revisió, desinfecció i neteja. Haurem de mantenir la distància de seguretat entre persones i respectar l’aforament màxim.

Portar només el vestit de bany, xancletes i una tovallola, evitar motxilles, joies, etc. És obligatori portar la seva pròpia tovallola per motius higiènics

Sí, sempre respectant l’aforament màxim i mantenint la distància de seguretat entre persones. Les hamaques seran desinfectades constantment.

No, els vestuaris, dutxes i banys del spa romandran tancats.

Sí, ja que mantindrem les mesures generals d’higiene i desinfecció de sales de massatges, mans, material, superfícies abans i després de cada tractament.

Sí i haurà d’assistir just a l’hora indicada i sense acompanyants ja que no es disposarà de sala d’espera per a no coincidir amb altres persones.

Portar només l’imprescindible, evitar granadures, joies etc. No tenir febre ni simptomatologia (mucositat, tos…). És obligatori portar la seva pròpia tovallola i l’ús de màscara tant el professional com el client.

Newsletter & Special offers

Park Playa Bara Camping Resort & Spa
4.5
Based on 8 reviews
powered by Facebook
Laurence Foret
Laurence Foret
2020-05-18T09:04:03+0000
Endroit magnifique pour les vacances en famille
Imca Goedegebuur Wolf
Imca Goedegebuur Wolf
2020-04-22T07:02:52+0000
Top camping , er is de laatste jaren een hoop veranderd maar het is er zeker niet minder op geworden , misschien zelfs... beter op sommige punten .read more
Yolanda Belvis
Yolanda Belvis
2020-04-10T12:36:45+0000
Un camping muy familiar, con unas instalaciones magníficas para poder disfrutar con la familia. Aveces no hace falta... irse tan lejos, si eres de Tarragona, para que tus vacaciones sean excelentes. y los que vienen de fuera, vean comparen y cuando terminen sus vacaciones, les garantizo que volverán a repetir.read more
Henk Berkelaar
Henk Berkelaar
2020-03-21T19:43:21+0000
Ontzettend fijne camping Met een camping winkel met best redelijke prijzen Ook een geweldige snackbar
Maes Eddy
Maes Eddy
2020-02-04T11:38:09+0000
Very good campsite, super animation team, and staff very friendly, very good restaurant
Jakob Nielsen
Jakob Nielsen
2020-02-03T19:36:48+0000
Rigtig dejlig camping plads
Jeffrey Maas
Jeffrey Maas
2020-02-03T18:23:20+0000
Great time to spend your holiday!!Great animation great fun. 😊👍